Yleiset takuuehdot tiivistetysti

Pääsääntöisesti Sunwind tuotteissa on voimassa kahden (2) vuoden takuu* tuotteen ostopäivästä/tavaran toimituspäivämäärästä. Takuukorjaus/-vaihto ei pidennä takuuaikaa, vaan takuu on voimassa alkuperäisen takuuajan loppuun.

Takuu annetaan Sunwind -tuotteille, joita käytetään tavanomaisessa yksityisessä kotikäytössä. Käytettäessä tuotteita muissa olosuhteissa kuin kotikäytössä, on takuuehdoista sovittava kirjallisesti erikseen.

Takuuhuollot suoritetaan valtuutetussa huoltoliikkeessä tai erikseen sovittaessa maahantuojalla. Takuu ei kata normaaleja käyttöön liittyviä huoltotöitä, käyttö- ja asennusneuvontaa, järjestelmän asennusta, eikä mahdollisia välillisiä vahinkoja. Takuu raukeaa, jos muu kuin valtuutettu huoltoliike aukaisee/irrottaa tuotteen osia tai tuotteen osia on muutettu alkuperäisestä.

Takuun voimassaoloalue: Suomi.

Havaitessaan virheen ostajan tulee ilmoittaa siitä takuunantajalle, myyjälle tai valtuutetulle Sunwind -huoltoliikkeelle viipymättä. Virheestä ilmoittaessaan ostajan tulee esittää takuutodistus, ostokuitti tai muu luotettava selvitys siitä, mistä ja milloin tavara on ostettu.

Tuote pyydetään ensisijaisesti toimittamaan lähimpään valtuutettuun huoltoliikkeeseen. Valtuutettu huoltoliike tai takuunantaja korjaa virheen tai toimittaa virheettömän tuotteen kohtuullisessa ajassa, normaalin työajan puitteissa.

Jos tuote on ostettu sunwind.fi verkkokaupasta täytä tämä lomake ennen kuin lähetät tuotteen.

Mikäli sinulla on kysymyksiä liittyen takuuehtoihin taikka huoltoihin, pyydämme olemaan yhteydessä jälleenmyyjään, valtuutettuun huoltoliikkeeseen tai maahantuojan huoltoon: tuki@sunwind.fi

*Joissain tuotteissa on poikkeavat takuuajat (ks. www.sunwind.fi)

Rekisteröit tuotteesi – pidennä tuotteesi takuuaikaa.

Osalle tuotteistamme (mm. El-dorado -käymälät, Wallas -lämmittimet) saat takuuaikaan yhden (1) vuoden lisää kun tuote on rekisteröity.

Polttavan El-dorado kuivakäymälän voit rekisteröidä tästä.

Wallas -lämmittimen voit rekisteröidä tästä.